ایران دوش
ایران دوش
,شيرآلات,شیر آلات,شير آلات,شيرالات,شیر الات,شير الات,شیر آلات قهرمان,قیمت شیر آلات,انواع شیر آلات,شیر آلات راسان,شیر آلات اخوان,شیر الات شیبه,شیر الات ساختمانی,شیر آلات ساختمان,فروش شیر آلات,شیر الات شایان,شیر الات kwc,ایران دوش قهرمان,شیر الات قهرمان,ایران دوش شیبه,شیر الات شیبه,شير آلات kwc,شير آلات بهداشتي,شير آلات ساختماني,قيمت شير آلات,شیر الات قهرمان,شیر الات صنعتی,انواع شیر الات,شیر الات راسان,شیر الات شیبه,شیر الات ساختمانی,شیر الات اخوان,قیمت شیر الات,شیر الات kwc,شیر الات شایان,شير الات قهرمان,ایران دوش شیبه,ایران دوش ظرفشویی,ایران دوش سینک,ایران دوش دستشویی,ایران دوش حمام,ایران دوش روشویی,ایران دوش آشپزخانه,شیر آلات ظرفشویی,شیر آلات سینک,شیر آلات دستشویی,شیر آلات حمام,شیر آلات روشویی,شیر آلات آشپزخانه,ایران دوش ظرفشویی,ایران دوش سینک,ایران دوش دستشویی,ایران دوش حمام,ایران دوش روشویی,ایران دوش آشپزخانه,ایران دوش,ایران دوش بهداشتی,شیر الات بهداشتی,شيرالات بهداشتي,شير الات بهداشتي,ایران دوش بهداشتی,شیر آلات بهداشتی,شيرآلات بهداشتي,شير آلات بهداشتي,ایران دوش ساختمانی,شیر آلات ساختمانی,نمايندگي شيرآلات بهداشتي,ایران دوش صنعتی,شيرآلات ساختماني,شیر آلات راسان,انواع ایران دوش ساختمانی,شيرآلات صنعتي,ایران دوش راسان,شيرالات راسان,شیر آلات صنعتی,انواع ایران دوش بهداشتی,انواع ایران دوش,انواع شیر الات,فروش شیر آلات,ایران دوش شودر,
طبیعت کسب و کار به گونه ای است که در زمانهای رونق کمتر زیر ذره بین سنجش و ارزیابی قرار میگیرد اما در دوره های بحران نظرها به جستجوی علتها میپردازد . کسب وکار در صنعت شیرآلات نیز از این قاعده مستثنی نیست .به طوریکه اخیرا این رشته نیز در مرکز توجه کنشگران اقتصاد آب قرار گرفته است .نگاه اقتصادی به صنعت شیرآلات بهداشتی حاکی از رکودی است که دو جهت به آن آسیب رساند ه است . یکی از جانب نوسانات بهای مواد اولیه و دیگری از بعد رقابت کالای مشابه که عمدتا وارداتی و بی کیفیت است اما قیمت آن کمتر از مشابه تولید داخل آنست . به طوریکه این تفاوت قیمت مصرف کننده را به خرید آن وسوسه میکند. اگر یک ناظر به ساختمانهای مجموعه مانند و آپارتمانهای نوساز مراجعه کند نصب شیرآلات خارجی کنار گذاشته را در سرویس ها میبیند . البته کاربرد نوع فانتزی و لوکس شیرآلات در سرویس های برج های مرتفع و گران قیمت امری طبیعی ایست که در حد توان تقاضاهای افراد متمکن قرار دارد که به زیبایی و کیفیت توجه دارند . در این گفتارمنظور مصرف کننده گان میانه و متوسط است که به قیمت نگاه میکنند و از آنجا که سازندگان مجتمع های آپارتمانی برای سکنای طبقات متوسط به جای شخصی ساز و تک ساز معمولا انبو سازان هستند در واقع ایشان هستند که بیشترین تاثیر را در سلیقه و فرهنگ سازی انتخاب شیر آلات وارداتی به عهده دارند نه خریداران این آپارتمانها . با این بیان مشخص میشود که مقایسه نسبی قیمت کالاهای مورد تقاضای اینگونه مصرف کنندگان به نفع شیرآلات وارداتی است و باز هم مشخص می گردد که دو علت مزبور از تولیدکننده داخلی فرصت مانور و مصونیت از آسیب های کسب و کاررا سلب میکند . بدون اشاره به سایر علتهای
شيرآلات , شیرآلات , شیر آلات , شير آلات , شیرالات , شيرالات , شیر الات , شير الات , شیرالات بهداشتی , شیر الات بهداشتی , شيرالات بهداشتي , شير الات بهداشتي , شیرآلات بهداشتی , شیر آلات بهداشتی , شيرآلات بهداشتي , شير آلات بهداشتي , شیرآلات ساختمانی , شیر آلات ساختمانی , شیرالات ساختمانی , شیر الات ساختمانی , شيرآلات ساختماني , شير آلات ساختماني , شيرالات ساختماني , شير الات ساختماني , شیرآلات ساختمان , شیر آلات ساختمان , شیرالات ساختمان , شیر الات ساختمان , شيرآلات ساختمان , شير آلات ساختمان , شيرالات ساختمان , شير الات ساختمان , فروش شيرآلات , فروش شیرآلات , فروش شیر آلات , فروش شير آلات , فروش شیرالات , فروش شيرالات , فروش شیر الات , فروش شير الاتشيرآلات , شیرآلات , شیر آلات , شير آلات , شیرالات , شيرالات , شیر الات , شير الات , شیرالات بهداشتی , شیر الات بهداشتی , شيرالات بهداشتي , شير الات بهداشتي , شیرآلات بهداشتی , شیر آلات بهداشتی , شيرآلات بهداشتي , شير آلات بهداشتي , شیرآلات ساختمانی , شیر آلات ساختمانی , شیرالات ساختمانی , شیر الات ساختمانی , شيرآلات ساختماني , شير آلات ساختماني , شيرالات ساختماني , شير الات ساختماني , شیرآلات ساختمان , شیر آلات ساختمان , شیرالات ساختمان , شیر الات ساختمان , شيرآلات ساختمان , شير آلات ساختمان , شيرالات ساختمان , شير الات ساختمان , فروش شيرآلات , فروش شیرآلات , فروش شیر آلات , فروش شير آلات , فروش شیرالات , فروش شيرالات , فروش شیر الات , فروش شير الات
محدود کننده فرصتهای تولید ، اضافه می کنیم همین دو علت کافی است تا مانع نفوذ ناپذیری در برابر تولید شیرآلات داخلی ایجاد کند و از این تولید کننده فرصت تولید برابر ظرفیت اسمی کارگاه اورا سلب کند . این است علت آنچه طرفداران و مدافعان صنعت به ظرفیت خالی و هزینه فرصتی که از این صنعت به تولیدکننده تحمیل می شود . استناد میکنند . گفتنی است که این آسیب در مواردی توان صنعت شیرآلات را به کمتر از 50% ظرفیت اسمی تنزل داده است .
جریانی که میتوان آنرا اینگونه توجیه کرد ؛(( پر کردن شکاف موجود میان تقاضای داخلی و ظرفیت عرضه داخلی وسیله واردات )).
باز هم گفتنی است معمولا وقتی پای همایش یا مصاحبه در میان است اشارات کلی به سیاستهای تقویت صنعت مرسوم است اما هنگامی به اجرای سیاست ها و مصادیق حمایتی بازمیگردیم میبینیم مصادیقی مثل دادن تسهیلات به تولیدکننده و سایر لازمه های حمایت از تولید داخلی با سیاست های اعلام شده منطبق نیست . از جمله این مقولات سلسه گفتارها و آمارهای مربوط به رشد صنعت است . اگر صنعت را مختص واحدهای تولیدی دارای بالای 250 نفر شاغل بدانیم . شاید در بخشهای نفت،خودرو،پتروشیمی و نیرو درصدهای اعلام شده که ترجمان سیاستهای بخش تولید است امید بخش باشد . اما وقتی پای پر عده ترین صنایع به میان می آید که دامنه اش متوجه تولیدات مصرفی و صنایع تبدیلی است نیازهای مصرفی مردم را تشکیل میدهد . مانند صنعت شیرآلات بهداشتی که از زیر بخشهای عمده بخش ساختمان است با این واقعیت روبرو میشویم که حمایت از وعده فراتر نمی رود ، در حالیکه اینگونه نیازها است که عمده بازار داخلی را پوشش میدهد و هم این صنایع اند که انبوه اشتغال و درآمد را ایجاد میکنند و واضح ترین مصداق صنعت ملی یا داخلی می باشند که اغلب کارگاههای کوچک ساختمانی قهرمان,انواع ایران دوش ساختمانی,شیر الات شیبه,ایران دوش بهداشتی ساختمان,شيرالات شيبه,قیمت ایران دوش قهرمان,نمایندگی ایران دوش قهرمان,شیر آلات صنعتی,شير آلات