
,شيرآلات,,شیر آلات,شير آلات,شیر آلات الگانس,شيرالات,شیر الات,شير الات,شیر آلات قهرمان,قیمت شیر آلات,انواع شیر آلات,شیر آلات راسان,شیر آلات اخوان,شیر الات شیبه,شیر الات ساختمانی,شیر آلات ساختمان,فروش شیر آلات,شیر الات شایان,شیر الات kwc,شیر آلات الگانس قهرمان,شیر الات قهرمان,شیر آلات الگانس شیبه,شیر الات شیبه,شير آلات kwc,شير آلات بهداشتي,شير آلات ساختماني,قيمت شير آلات,شیر الات قهرمان,شیر الات صنعتی,انواع شیر الات,شیر الات راسان,شیر الات شیبه,شیر الات ساختمانی,شیر الات اخوان,قیمت شیر الات,شیر الات kwc,شیر الات شایان,شير الات قهرمان,شیر آلات الگانس شیبه,شیر آلات الگانس ظرفشویی,شیر آلات الگانس سینک,شیر آلات الگانس دستشویی,شیر آلات الگانس حمام,شیر آلات الگانس روشویی,شیر آلات الگانس آشپزخانه,شیر آلات ظرفشویی,شیر آلات سینک,شیر آلات دستشویی,شیر آلات حمام,شیر آلات روشویی,شیر آلات آشپزخانه,شیر آلات الگانس ظرفشویی,شیر آلات الگانس سینک,شیر آلات الگانس دستشویی,شیر آلات الگانس حمام,شیر آلات الگانس روشویی,راسان,انواع شیر آلات الگانس ساختمانی,شيرآلات صنعتي,شیر آلات الگانس راسان,شيرالات راسان,شیر آلات صنعتی,انواع شیر آلات الگانس بهداشتی,انواع ,انواع شیر الات,
گروه صنعتی ایران دوش (سهامی خاص)
تاریخچه ایران دوش به سال 1356 برمی گردد، زمانیكه صنعت شیرآلات ساختمانی صنعتی نوپا در كشور بود. فی الواقع ایران دوش یكی از بنیانگذاران صنعت شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در ایران و حتی خاورمیانه می باشد. كارخانه در محیطی به مساحت 20000 مترمربع تاسیس گردیده است.
این مجموعه یكی از معدود كارخانجات كشور می باشد كه توان انجام كلیه فرایند تولید اعم از ریخته گری ـ ماشین كاری ـ پرداختكاری ـ آبكاری و بسته بندی با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیك روز دنیا را به طور مستقل داراست.نشان داد حضور در کنار هم و نگاه صمیمی به مسائل و مشکلات صنعت عرصه را برای رقابت سالم و ترک کوته نظری در رقابت آماده میسازد، هویت صنعتی و صنفی را جانشین گمنامی و پراکندگی میکند. بویژه هنگامیکه منشأ این تشکل تعامل مشترک و تفاهم بیشتر برای ارتقاء کیفیت شیر آلات بهداشتی بهعنوان یکی از بخشهای اصلی صنعت ساختمان باشد. حداقلهائی زیر را میتوان برای نتیجه بخش بودن این تفاهم برشمرد: 1- پوشش دادن بازار داخلی از شیر آلات با کیفیت در پاسخ به تقاضای فزاینده این کالای بهداشتی حساس. 2- مصونیت دادن تولید داخل از عوارض دمپینگ این محصول و واردات بیرویه مشابه خارجی آن. 3- اختصاص هزینه کافی پژوهش و فنآوری برای ارتقاء باز هم بیشتر کیفیت شیر آلات تولید داخل. 4- ایجاد زمینه پایدار پایگاه صادراتی برای حضور مؤثر در بازارهای خارجی. بدون تردید توجه خاص واحدهای تولیدی شیر آلات بهداشتی به این دورنما که از ابزار آغازین آن جمع شدن زیر یک سقف و در کنار هم است اثرات ثمر بخشی در آینده کسب و کار اعضاء انجمن خواهد داشت و در سایه این همکاری میتوان امیدوار بود این خواسته که صنعت شیر آلات بهداشتی از انزوای تجارت خارجی بیرون آید و رقم عمدهای از صادرات غیرنفتی بخش ساختمان را بهخود اختصاص دهد سرانجام به تحقق بپیوندد. نمایشگاهها میدان مقایسه است مثلاً میان یک نوع کالا با برندهای مختلف و محلهای جغرافیایی متفاوت. خریداران خارجی را کشش مقایسه قیمت و کیفیت این کالا جلب میکند که البته مقدمه آن مراجعه و دیدار از نمایشگاه است. حال اگر نمایشگاه جامع تولیدکنندگانی که از لحاظ مزیت حرفی برای گفتن دارند و از یک صنف و یا صنعت در آن حضور بهم رساندهاند باشد در واقع شبیه سازی از بررسی یک کالا در یک محوطه محدود بوجود میآید که خریدار و فروشنده هر دو به آن مراجعه میکنند و رونق کسب و کار در آن موج میزند. به امید روزی که مشارکت اعضاء انجمن در یک سالن چنین دستآوردی ببارآورد.
فروش شیر آلات,شیر آلات الگانس شودر,شیر آلات الگانس ساختمان,فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمان,شيرالات ساختمان,انواع شيرآلات,شیر آلات الگانس اهرمی,فروش شیر آلات الگانس بهداشتی,سایت شیر آلات الگانس راسان,انواع شیر آلات الگانس صنعتی,شیر آلات الگانس بهداشتی قهرمان,چینی الات بهداشتی,قیمت شیر آلات الگانس ساختمانی,شیر آلات الگانس ساختمانی قهرمان,سایت شرکت شیر آلات الگانس قهرمان,شيرآلات قهرمان قيمت,قیمت شیر آلات الگانس بهداشتی,فروشگاه ابزار الات,نمايندگي شيرآلات قهرمان,سايت شيرآلات قهرمان,فروش شیر آلات الگانس بهداشتی,شرکت شیر آلات الگانس قهرمان,کارخانه شیر آلات الگانس قهرمان,نمايندگي شيرآلات بهداشتي,سایت کارخانه شیر آلات الگانس قهرمان,نمایندگی شیر قهرمان,فروش ابزار الات,قهرمان شیر آلات الگانس,لیست قیمت شیر آلات الگانس,مدل شیر آلات الگانس,لیست قیمت شیر آلات الگانس راسان,سایت
سوال: برای حضور یک تولیدکننده موفق شیر آلات در بازار چه محیط یا شرایطی مناسب و دلخواه شما است؟
مطمئناً یکی از مهمترین شرایط آگاهی مصرف کنندگان نهائی محصولات شیر آلات در مورد وضعیت کیفی و تفاوت کالاهای وارداتی نامرغوب و تولیدات نامرغوب و غیر استاندارد با کالاهای دارای استانداردهای مورد نیاز این محصول میباشد که با توجه به عدم آگاهی کامل مصرفکننده و فقط در نظر گرفتن شکل ظاهری محصول و قیمت آن میتواند خسارتهای عمدهای را به محصولات دارای استاندارد که با تکنولوژی و متریالهای صحیح تولید شده و دارای قیمت تمام شده بالاتر و مسلماً قیمت فروش نهائی بالاتری میباشند، بنماید. همچنین عدم هماهنگی لازم تولیدکنندگان شیر آلات استاندارد در مورد ایجاد شرایط فروش متناسب و قابل رقابت و هماهنگ بلحاظ میزان درصدهای تخفیف و مدت دریافت از فروشندگان که باعث شده در شرایط فعلی بیشتر فروشگاهداران و توزیع کنندگان این محصولات از بالاترین انتفاع نامتعارف در قبال فروش محصولات برخوردار گردیده ولیکن تولیدکننده به جهت حفظ و یاتوسعه سهم بازار خود با ارائه بیشتر شرایط جهت فروشنده و توزیع کننده از سود کمتری نسبت به حد متعارف سود یک واحد تولیدی بهرهمند گردد.
مسلماً ایجاد هماهنگی بین تولیدکنندگان شیر آلات استاندارد در قالب انجمن صنفی بلحاظ تصمیمگیری در مقاطع مختلف در مورد افزایش یا کاهش قیمت مصرفکننده محصولات و اعمال آن بهصورت یکسان و تعیین حداکثر تخفیف قابل ارائه به فروشندگان و سقف مدت دریافت اسناد که، هم دست تولیدکننده را در مورد سیاستگذاری واحد خود باز ولیکن از سوء استفاده بازار مصرف جلوگیری نماید و بالابردن سطح اطلاع رسانی عمومی از طریق جراید، صدا و سیما و... در مورد وضعیت کیفی محصولات غیراستاندارد و اثرات سوء آن که (خوشبختانه این امر با پیگیری مستمر اعضاء محترم هیئت مدیره در حال انجام میباشد) میتواند از مهمترین بسترسازیها جهت ایجاد شرایط مناسب جهت تولیدکنندگان داخلی باشد.
سوال: آیا به نمونههایی برخورد کردهاید که شیر آلات فروخته شده مرجوع شده باشد؟
با توجه به اینکه شیر آلات ساختمانی دارای استاندارد، دارای 5 سال ضمانت کالا میباشند. معمولاً مرجوعیها در صورت اشکال در آبکاری محصولات و یا سوراخ بودن محصول به تولیدکننده عودت داده میشود که با توجه به مراحل مختلف و پیچدگیهای تولید این گروه محصول امکان وجود اشکال در محصولات که معمولاً کمتر از نیم درصد کل تولید میباشد برای همهی تولیدکنندگان حتی برندها و مارکهای معتبر جهانی نیز وجود دارد ولیکن بجز اشکالات فنی عدم شناسائی نیاز بازار مصرف در مناطق جغرافیائی مختلف بلحاظ شکل هندسی، مشخصات قابل استفاده بودن کارکرد محصولات، وضعیت قیمت محصولات در مناطق مختلف با توجه به کشش و قدرت مالی هر منطقه و استفاده از متریالهای مختلف در قطعات مختلف شیر آلات که مورد نظر بازار مصرف نبوده و یا شائبه عدم کیفیت مناسب را در ذهن مصرف کننده نهائی بوجود بیاورد نیز، از عواملی است که میتواند باعث مرجوع شدن محصولات به تولیدکننده گردد لذا بنظر اینجانب شناخت صحیح نیاز مصرف کننده نهائی بلحاظ شکل ظاهری، شرایط کارکرد، وضعیت قیمت گذاری نهائی محصولات تولیدی و استفاده از متریالهای مناسب با بازار مصرف از عوامل تعیین کننده در طراحی و ارائه محصولات مناسب و جلوگیری از مرجوعی کالا خواهد بود.
سوال: غیر از مرجوعیها مواردی را میشناسید که در رکورد بازار شیر آلات سهیم باشند؟
از موارد عمدهای که در رکورد بازار شیر آلات میتواند دارای تأثیر عمدهای باشد ورود محصولات خارجی (بطور عمده چینی) با شکل ظاهری متناسب و قیمت پائین جهت مصرف کننده نهائی و سود بالا جهت فروشگاهدار، میباشد و این در حالیست که این محصولات با توجه به بهداشتی بودن شیر آلات و استفاده از آب خروجی از شیر آلات جهت آشامیدن و طبخ و غیره و با وجود استفاده از متریالهای غیر بهداشتی و آسیب رسان از جمله سرب بالاتر از میزان استاندارد در تولید این گروه محصولات وارداتی، که باعث ایجاد بیماریهای مختلف در انسان میگردد، میتوان به عدم آگاهی عمومی جامعه نسبت به این موضوع، بهعنوان یکی از عوامل رکود بازار شیر آلات استاندارد و دارای کیفیت اشاره نمود.
سوال: به نخته که این امر یکی از عوامل عمده ایست که از توسعه و ایجاد تجهیزات گستردهتر، مدرنتر و بروزتر جهت تولیدات کارآمدترجلوگیری مینماید.
سوال: ایجاد این عوامل (نقدینه، کیفیت، نوگرائی) کدامیک از اختیار تولیدکننده خارج است؟ برای حذف این ناتوانی چه راههایی را پیشنهاد میکنید؟
(وام، پژوهش، استاندارد شده فراورده)
همانطور که قبلاً عرض کردم بروز شدن و تداوم جهت ایجاد کیفیت و نوآوری مورد نیاز بازار مصرف علاوه بر شناسائی صحیح بازار مصرف، دانش و پژوهش و پویا بودن و تلاش تولیدکننده به عوامل دیگری از جمله امکان دسترسی به تکنولوژی و تجهیزات مناسب تولید مدرنتر و وجود نقدینگی جهت تأمین آن و همچنین تأمین نقدینگی جهت هزینههای جاری یک واحد تولیدی در صنعت شیر آلات بسیار تأثیر گذار استلذا بنظر اینجانب تأمین نقدینگی جهت تولیدکننده این صنعت در صورتیکه با کمکهای موثر و هدفمند توسط مراجع ذیصلاح دولتی (وزارت صنایع و بازرگانی و بانکها) بصورت وامهای کمبهره و ایجاد امکان دسترسی و فراهم نمودن تجهیزات و ماشینآلات مدرن و دارای کارائی بهتر و روز دنیا صورت پذیرد مسائلی مانند نوگرائی و کیفیت را خود به خود در ذهن خلاق تولیدکننده داخلی قابل حلتر خواهد نمود.
kwc,شیر آلات راسان,شير آلات بهداشتي,سايت شيرآلات قهرمان,سایت شرکت شیر آلات قهرمان,فروش شیر آلات
شيرآلات ايران دوش , شیرآلات ,شیرآلات بهداشتی , شیرآلات ساختمانی , شیرآلات اهرمی , ایران دوش , روشویی اهرمی , ظرفشویی اهرمی , گروه صنعتی ایران دوش , تولید کننده شیرآلات ساختمان |
تجربه حمام: آرام و شيک، در اتاقي گرم که شما درحال استراحت هستيد،از جهان جدا شويد و از آب لذت ببريد.