
,شيرآلات,,شیر آلات,شير آلات,شیر آلات مارال,شيرالات,شیر الات,شير الات,شیر آلات قهرمان,قیمت شیر آلات,انواع شیر آلات,شیر آلات راسان,شیر آلات اخوان,شیر الات شیبه,شیر الات ساختمانی,شیر آلات ساختمان,فروش شیر آلات,شیر الات شایان,شیر الات kwc,شیر آلات مارال قهرمان,شیر الات قهرمان,شیر آلات مارال شیبه,شیر الات شیبه,شير آلات kwc,شير آلات بهداشتي,آلات مارال سینک,شیر آلات مارال دستشویی,شیر آلات مارال حمام,شیر آلات مارال روشویی,راسان,انواع شیر آلات مارال ساختمانی,شيرآلات صنعتي,شیر آلات مارال راسان,شيرالات راسان,شیر آلات صنعتی,انواع شیر آلات مارال بهداشتی,انواع ,انواع شیر الات,
سابقه تولید شیر آلات بهداشتی در صنعت کشور به سالهای دهه 30 میرسد. هرچند در این سالها شیرسازی در ایران از لحاظ کیفیت در مقایسه با تولیدکنندگان جهانی مراحل اولیه را طی میکرد. اما در سالهای دهه 70 این صنعت با آسیبهای ناشی از واردات کالای مشابه خیزش به سوی فناوری مدرن را آغاز کرد و توانست خود را در پوشش دادن به نیاز داخلی توانمند سازد و حتی به مقیاس قابل توجهی در بازارهای خاورمیانه و آسیا نیز ظاهر شود از همین زمان ضرورت ایجاد تشکلی تحت عنوان انجمن صنفی تولیدکنندگان شیر آلات بهداشتی از ایده به عمل انجامید و تعدادی از تولیدکنندگان پیشرو این صنعت در سال 1378 تأسیس این مجموعه را وجهه همت خود قرار دادند و پس از تنظیم اساسنامه و ثبت رسمی آن سرانجام در تیرماه 1380 تشکیل انجمن تحقق پیدا کرد.
تولیدکنندگان عضو انجمن از لحاظ مجوز فعالیت تحت پوشش وزارت صنایع و از لحاظ نظارت کیفی تحت پوشش موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور میباشند. علاوه بر این انجمن در راستای هدفهای ایجادی خود از همکاری با سازمان آبفای کشور در مورد صرفهجویی در مصرف آب با سازمان توسعه و تجارت در رابطه با مشوقهای صادرات شیر آلات بهداشتی (صادرات غیرنفتی)، و با سازمان نظام مهندسی ساختمان در جهت نظارت بر کیفیت شیر آلات منصوبه در ساختمانها دریغ نداشته است.
شيرآلات , شیرآلات , شیر آلات , شير آلات , شیرالات , شيرالات , شیر الات , شير الات , شیرالات بهداشتی , شیر الات بهداشتی , شيرالات بهداشتي , شير الات بهداشتي , شیرآلات بهداشتی , شیر آلات بهداشتی , شيرآلات بهداشتي , شير آلات بهداشتي , شیرآلات ساختمانی , شیر آلات ساختمانی , شیرالات ساختمانی , شیر الات ساختمانی , شيرآلات ساختماني , شير آلات ساختماني , شيرالات ساختماني , شير الات ساختماني , شیرآلات ساختمان , شیر آلات ساختمان , شیرالات ساختمان , شیر الات ساختمان , شيرآلات ساختمان , شير آلات ساختمان , شيرالات ساختمان , شير الات ساختمان , فروش شيرآلات , فروش شیرآلات , فروش شیر آلات , فروش شير آلات , فروش شیرالات , فروش شيرالات , فروش شیر الات , فروش شير الات
گروه صنعتی ایران دوش (سهامی خاص
در زمینه اعتماد سازی ایجاد ارتباط تولیدکنندگان با مصرفکنندگان شیر آلات بهداشتی جزء الویتهای انجمن است و در این راسته در صدد است رضایت آنها را با آخرین دستاوریهای فنآوری و اصول بهداشتی در تولید شیر آلات بهداشتی که خریداری مینمایند تأمین نماید.
4- تولید با کیفیت:شيرآلات , شیرآلات , شیر آلات , شير آلات , شیرالات , شيرالات , شیر الات , شير الات , شیرالات بهداشتی , شیر الات بهداشتی , شيرالات بهداشتي , شير الات بهداشتي , شیرآلات بهداشتی , شیر آلات بهداشتی , شيرآلات بهداشتي , شير آلات بهداشتي , شیرآلات ساختمانی , شیر آلات ساختمانی , شیرالات ساختمانی , شیر الات ساختمانی , شيرآلات ساختماني , شير آلات ساختماني , شيرالات ساختماني , شير الات ساختماني , شیرآلات ساختمان , شیر آلات ساختمان , شیرالات ساختمان , شیر الات ساختمان , شيرآلات ساختمان , شير آلات ساختمان , شيرالات ساختمان , شير الات ساختمان , فروش شيرآلات , فروش شیرآلات , فروش شیر آلات , فروش شير آلات , فروش شیرالات , فروش شيرالات , فروش شیر الات , فروش شير الات
استفاده از فناوری تولید و توجه به کیفیت شیر آلات تولید شده از آغاز تشکیل از رئوس برنامه کاری انجمن بوده و در این راستا علاوه بر استاندارد اجبار ی شماره 1546 برای شیرهای کلاسیک، انجمن در تدوین استانداردهای شمارههای 6678، 6679، 6680، 6681، 7351 با کارشناسان موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برای انواع شیر آلات بهداشتی مشارکت و همکاری داشته است.
5- خدمات پس از فروش:
اعضاء انجمن در هماهنگی با نمایندگیهای فروش به آنان اطمینان میدهند که شیر آلات خریداری شده از خدمات پس از فروش بهرهمند خواهند شد. لذا این امکان به مصرفکنندگان داده شده که از این خدمات با اعتماد کامل استفاده کنند.
6- کسب اعتماد مصرفکننده به تولید داخلی:
در واکنش به واردات انبوه شیر آلات خارجی از مجاری گوناگون انجمن در تلاش بوده و میباشد که با رشد کیفیت تولیدات داخلی ضریب اطمینان مصرف شیر آلات داخل نسبت به مشابه خارجی آن افزایش داده شود. آمارهای فروش اخیر نشان میدهد که مصرفکنندگان نیز هر سال بیشتر از قبل به برتری کیفی شیر آلات تولید داخل پی بردهاند و از خرید آن استقبال میکنند.
7- تشویق صادرات:
با وجود سلطه واردات شیر آلات بر بازار شیر آلات بهداشتی کشور این موضوع ثابت شده است که تولید داخل هم از نظر حجم و هم از نظر کیفیت میتواند نیازهای بازار داخلی را تأمین کند و مازاد بر مصرف داخلی در بازارهای خارجی به فروش رسانده شود.
8- صرفهجویی آب:
بخش پژوهش انجمن در هماهنگی با مدیریت آبفای کشور در زمینه برنامههای صرفهجویی در مصرف آب فعال است لذا تشویق راهبرد نصب شیر آلات کاهنده در ساختمانهای مسکونی و اداری در راستای این سیاست میباشد. یافتههای پژوهش نشان میدهد در صورت کاربرد این نوع شیر آلات در ساختمانها 30 تا 40% در مصرف آب کاسته میشود. در توجیه اقتصادی کاربرد شیر آلات کاهنده اشاره به این واقعیت لازم است که کاهنده بودن مصرف آب از امتیازاتی است که فناوری جدید در اقتصاد آب وارد کرده است. لذا نقطه نظر انجمن این است که با تشویق فرهنگ مصرف شیر آلات بهداشتی کاهنده، اولاً از فشار افزایش مصرف آب در جوامع شهری کاسته میشود. ثانیاً از هدر رفتن آب این سرمایه ملی و لازمه حیات انسانی جلوگیری بهعمل آید.
شيرآلات ايران دوش , شیرآلات ,شیرآلات بهداشتی , شیرآلات ساختمانی , شیرآلات اهرمی , ایران دوش , روشویی اهرمی , ظرفشویی اهرمی , گروه صنعتی ایران دوش , تولید کننده شیرآلات ساختمان |
برای آنهاییکه تناسب طراحی را همراه با راحتی استفاده یکجا می خواهند.