
,شيرآلات,,شیر آلات,شير آلات,شیر آلات هانزا,شيرالات,شیر الات,شير الات,شیر آلات قهرمان,قیمت شیر آلات,انواع شیر آلات,شیر آلات راسان,شیر آلات اخوان,شیر الات شیبه,شیر الات ساختمانی,شیر آلات ساختمان,فروش شیر آلات,شیر الات شایان,شیر الات kwc,شیر آلات هانزا قهرمان,شیر الات قهرمان,شیر آلات هانزا شیبه,شیر الات شیبه,شير آلات kwc,شير آلات بهداشتي,شير آلات ساختماني,قيمت شير آلات,شیر الات قهرمان,شیر الات صنعتی,انواع شیر الات,شیر الات راسان,شیر الات شیبه,شیر الات ساختمانی,شیر الات اخوان,قیمت شیر الات,شیر الات kwc,شیر الات شایان,شير الات قهرمان,شیر آلات هانزا شیبه,شیر آلات هانزا ظرفشویی,شیر آلات هانزا سینک,شیر آلات هانزا دستشویی,شیر آلات هانزا حمام,شیر آلات هانزا روشویی,شیر آلات هانزا آشپزخانه,شیر آلات ظرفشویی,شیر آلات سینک,شیر آلات دستشویی,شیر آلات حمام,شیر آلات روشویی,شیر آلات آشپزخانه,شیر آلات هانزا ظرفشویی,شیر آلات هانزا سینک,شیر آلات هانزا دستشویی,شیر آلات هانزا حمام,شیر آلات هانزا روشویی,راسان,انواع شیر آلات هانزا ساختمانی,شيرآلات صنعتي,شیر آلات هانزا راسان,شيرالات راسان,شیر آلات صنعتی,انواع شیر آلات هانزا بهداشتی,انواع ,انواع شیر الات,
تولیدکنندگان عضو انجمن از لحاظ مجوز فعالیت تحت پوشش وزارت صنایع و از لحاظ نظارت کیفی تحت پوشش موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور میباشند. علاوه بر این انجمن در راستای هدفهای ایجادی خود از همکاری با سازمان آبفای کشور در مورد صرفهجویی در مصرف آب با سازمان توسعه و تجارت در رابطه با مشوقهای صادرات شیر آلات بهداشتی (صادرات غیرنفتی)، و با سازمان نظام مهندسی ساختمان در جهت نظارت بر کیفیت شیر آلات منصوبه در ساختمانها دریغ نداشته است.
فروش شیر آلات,شیر آلات هانزا شودر,شیر آلات هانزا ساختمان,فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمان,شيرالات ساختمان,انواع شيرآلات,شیر آلات هانزا اهرمی,فروش شیر آلات هانزا شیر آلات هانزا قهرمان,نمایندگی شیر قهرمان,فروش ابزار الات,قهرمان شیر آلات هانزا,لیست قیمت شیر آلات هانزا,مدل شیر آلات هانزا,لیست قیمت شیر آلات هانزا راسان,سایت شیر آلات هانزا هانزا,فروش شيرالات,فروش شیر الات,فروش شير الات,شیر آلات,شير آلات,شیر آلات هانزا قهرمان,انواع شیر آلات,شیر الات قهرمان,قیمت شیر آلات,فروش شیر,شير الات قهرمان,شیر آلات هانزا شیبه,قهرمان شیر آلات هانزا,فروش شیر آلات هانزا بهداشتی,شیر الات شیبه,قیمت شیر آلات هانزا قهرمان,نمایندگی قهرمان kwc,شیر آلات هانزا صنعتی,شیر آلات
انجمن به موجب اساسنامه خود حفظ حقوق صنفی و حرفهای تولیدکنندگان شیر آلات بهداشتی را به عهده دارد و در، حفظ هماهنگی و ارتقاء آگاهی رشد کیفیت تولیدات آنها کوشا میباشد.
2- اعتماد سازی:
انجمن تکلیف خود میداند که نسبت به مصرفکنندگان شیر آلات اعتماد سازی کند به این معنا که برندهای شیر آلات عرضه شده در مراکز توزیع رضایت آنان را فراهم کند و طبیعی است که علاوه بر رضایت آسیبی از نظر بهداشتی به آنها نرسد
3- توجه به مصرفکنندگان: شيرآلات , شیرآلات , شیر آلات , شير آلات , شیرالات , شيرالات , شیر الات , شير الات , شیرالات بهداشتی , شیر الات بهداشتی , شيرالات بهداشتي , شير الات بهداشتي , شیرآلات بهداشتی , شیر آلات بهداشتی , شيرآلات بهداشتي , شير آلات بهداشتي , شیرآلات ساختمانی , شیر آلات ساختمانی , شیرالات ساختمانی , شیر الات ساختمانی , شيرآلات ساختماني , شير آلات ساختماني , شيرالات ساختماني , شير الات ساختماني , شیرآلات ساختمان , شیر آلات ساختمان , شیرالات ساختمان , شیر الات ساختمان , شيرآلات ساختمان , شير آلات ساختمان , شيرالات ساختمان , شير الات ساختمان , فروش شيرآلات , فروش شیرآلات , فروش شیر آلات , فروش شير آلات , فروش شیرالات , فروش شيرالات , فروش شیر الات , فروش شير الات
در زمینه اعتماد سازی ایجاد ارتباط تولیدکنندگان با مصرفکنندگان شیر آلات بهداشتی جزء الویتهای انجمن است و در این راسته در صدد است رضایت آنها را با آخرین دستاوریهای فنآوری و اصول بهداشتی در تولید شیر آلات بهداشتی که خریداری مینمایند تأمین نماید.
4- تولید با کیفیت:در جامعه یک عامل کسب و کار که نیازها ی مصرفیی را تولید یا عرضه میکند جایگاه شایسته ای دارد .مشروط به اینکه از قاعده کسب و کار مشروع و قانونی پیروی کند بدین معنی که ابتداخود را به جای هم صنف های خود قرار دهد و باآنها در یک رقابت مساوی بر اساس امکانات مساوی در بازار حاضر شود ، از آنجا که تولیدکنندگان مشابه و مصرف کنندگان دو گروهی هستند که از فعالیت یک صاحب کار اقتصادی بطور برابر منقتع میگردند در آن صورت کسب و کار طبق روال قانونی و ارزشی خود جریان خواهد یافت در این صورت است که هم صاحبکاران رقیب در بستر اطمینان و امن به رقابت میپردازند و هم خریداران و مصرف کنندگان نهائی متقاضی کالای تولید شده خواهند بود و با احساس امنیت از فضای کسب و کار و بادست پر از بازار خارج میشوند .برای روشن شدن موضوع مثالی می زنیم فرض کنید تولیدکننده ای مواد اولیه فرآورده خود را مستقیما از فلزفرآوری شده از معدن تهیه کند و تولید کننده همکار او همین ماده رااز طریق ذوب مجدد ضایعات و قراضه ها ی فلزات جمع آوری شده از کاربریهای مختلف با درجات خلوص آلیاژی متفاوت فراهم آورد به طوریکه فاقد خلوص مورد نیاز تولید فرآورده این دو رقیب باشد ناگفته پیداست گرچه شکل ظاهر فرآورده این دو رقیب باهم یکی است اما تفاوت در عیار خلوص سبب میشود که یک تولیدکننده با قیمت تمام شده کمتر از رقیب خود کالارا به بازار عرضه کند و از حاشیه و سودبیشتری برخوردار میشود . این تفاوت درآمد که در علم اقتصاد به رانت یا درآمد کارنکرده معروف است سبب میشود ابتدا یک طرف یعنی رقیب تجاری تولیدکننده اخیر از بازار ناراضی بیرون بیاید و از جانب دیگر بعد از مدتی که کالای فروش رفته کیفیت خود را مصرف کرد رضایت مصرف کننده نیز مخدوش گردد در اینجا سه ضلع مثلث تولیدکننده a و تولیدکننده b و مصرف کننده(2 )2 ضلع آن ناقص است در این صورت امنیت از محیط کسب و کار فرآورده مورد نظر سلب شده است
خریداران نهایی و مصرف کنندگان به طوریکه شایسته متقاضی کالاها و خدمات عرضه شده هستند خواهند بود و با احساس امنیت از فضای کسب و کار و با دست پر از بازار خارج شوند.
همچنین نشریات که با درج اطلاعیه ها و بروشورها که کالا یا خدمات را که از طرف عاملین کسب و کار تبلیغ میکنند از اعتبار ویژه ای برخوردار هستند بهمان نسبت که قانون از آنها حمایت میکند و آنها نیز ضمن پرداختن به وظایف رسانه ای خودمکلف هستند در زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی حدو مرزهایی را رعایت کنند . بدینسان هردو گروه تولید کننده و ناشر مکلف هستند به رعایت قانون مشخص میشود که در رابطه با نشر آگهی توسط ناشر نیز دو عامل نقش داردند یکی عرضه کننده که وجود و کیفیت کالای خود را از راه جلب توجه مردم و مصرف کننده کنندگان به اطلاع آنها میرساند دیگری درج کننده خبر یعنی روزنامه ، مجله و غیره مانند تهیه کنندگان برچسب ها و طرحهای روی کارتن و لفافه و غیره که واسطه این اطلاع رسانی می باشند .
اما اگر این دو پیش از ورود به این عرضه مقدماتی را رعایت نکند باز هم اثر تبلیغ کالای آنها با منافع گروههای دیگری از تولیدکننده گان و عرضه کنندگان در تقابل قرار میگیرد . این مقدمات چیست ؟گروه صنعتی ایران دوش (سهامی خاص)
تاریخچه ایران دوش به سال 1356 برمی گردد، زمانیكه صنعت شیرآلات ساختمانی صنعتی نوپا در كشور بود. فی الواقع ایران دوش یكی از بنیانگذاران صنعت شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در ایران و حتی خاورمیانه می باشد. كارخانه در محیطی به مساحت 20000 مترمربع تاسیس گردیده است.
این مجموعه یكی از معدود كارخانجات كشور می باشد كه توان انجام كلیه فرایند شيرآلات , شیرآلات , شیر آلات , شير آلات , شیرالات , شيرالات , شیر الات , شير الات , شیرالات بهداشتی , شیر الات بهداشتی , شيرالات بهداشتي , شير الات بهداشتي , شیرآلات بهداشتی , شیر آلات بهداشتی , شيرآلات بهداشتي , شير آلات بهداشتي , شیرآلات ساختمانی , شیر آلات ساختمانی , شیرالات ساختمانی , شیر الات ساختمانی , شيرآلات ساختماني , شير آلات ساختماني , شيرالات ساختماني , شير الات ساختماني , شیرآلات ساختمان , شیر آلات ساختمان , شیرالات ساختمان , شیر الات ساختمان , شيرآلات ساختمان , شير آلات ساختمان , شيرالات ساختمان , شير الات ساختمان , فروش شيرآلات , فروش شیرآلات , فروش شیر آلات , فروش شير آلات , فروش شیرالات , فروش شيرالات , فروش شیر الات , فروش شير الات تولید اعم از ریخته گری ـ ماشین كاری ـ پرداختكاری ـ آبكاری و بسته بندی با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیك روز دنیا را به طور مستقل داراست.
این شركت جزو اولین كارخانجاتی می باشد كه گواهی كیفیت استاندارد ملی (ISIRI) را دریافت نمود. كیفیت محصولات و اهمیت دادن به نیاز مشتریان و قابلیت برآورده كردن نیازهای آن ها در كوتاه ترین زمان ممكن از نكات اصلی فلسفه كسب و كار ایران دوش و دلیل موفقیت پیوسته آن است.
به همین دلیل است كه امروزه ایران دوش نامی مشهور و مورد احترام در این صنعت و مصرف كنندگان طی سالیان متمادی می باشد.
kwc,شیر آلات راسان,شير آلات بهداشتي,سايت شيرآلات قهرمان,سایت شرکت شیر آلات قهرمان,فروش شیر آلات
شيرآلات ايران دوش , شیرآلات ,شیرآلات بهداشتی , شیرآلات ساختمانی , شیرآلات اهرمی , ایران دوش , روشویی اهرمی , ظرفشویی اهرمی , گروه صنعتی ایران دوش , تولید کننده شیرآلات ساختمان |
طیف کاملی از طرح که بازدهی مدرن و جزئیات ظریف را با هم دارد.